خدمات ماساژ در منزل فقط و فقط مخصوص آقایان و شهروندان تهرانی میباشد

ماساژ در منزل

ماساژ بدن


hamidra

Massage_Towels

ماساژ بدن

ماساژ بدن در واقع لمس کردن است (البته به شکل تمرین روزانه). هرچند در این سایت به شما فرصت کشف استعدادتان را در خصوص ماساژ بدن مناسب می دهد ولی مستقیماً به سراغ بخش تکنیک ها نروید! شناخت، امادگی و تمرین به یک اندازه اهمیت دارند.

برای انجام ماساژ بدن نه تنها در تکنیک ها به لطافت و کیفیت ماساژ بدن اهمیت داده شده است بلکه تعادل صحیح هم در نظر گرفته شده است. وقتی اصول رعایت می شود و ارتباط شکل می گیرد، ماساژ بدن با وضعیت های متفاوت مطابقت پیدا می کند و خود را در برابر دردهای متداول حفظ می کند.

 

فواید و استیل های ماساژ

بعضی شناخت ها در مورد بدن انسان باعث می شود که شما به ماساژ بدن به چشم یک درمان ذینفع نگاه کنید. کسب شناخت صحیح کاربردی مستلزم نظم و تمرین است. در شما اشتیاق ماساژ بدن را به وجود می آورد. صورت تردید یا هر نوع بیماری، با پزشک تان مشورت کنید. چندین شکل ماساژ بدن در این سایت معرفی شده است و هر کدام به درمان خاصی از نقاط بدن مربوط می شود.

در ابتدا، اولین تکنیک های تمرین برای خود شخص است تا انعطاف، آرامش ذهنی و حساستش بهتر بشود تا تأثیر مساژ را درک کنیم. اگر شما بتوانید فقط چند دقیقه از وقتتان را به ماساژ بدن اختصاص دهید می توانید ماساژ بدن پیشنهاد شده در هر صفحه این سایت را تمرین کنید. حتی اگر وقتتان کم است، مشت و مال سریع شانه ها تأثیر بسزایی در کاهش استرس و خستگی خواهد داشت.

 

 

هدف از ماساژ بدن :

چرا ماساژ بدن می دهیم و چرا ماساژ بدن خیلی عامیانه است؟ ماساز فقط باعث سرحالی می شود؟ قطعا سلامتی نشانه هایی دارد. با ملاحظه تمام موارد آخرین هدف ماساژ بدن مفید بودن برای همه قسمت های بدن با چندین پلان است.

کاهش استرس:

ماساژ بدن در گردش خون، افزایش میزان اکسیژن بافت ها و کاهش فشار، سرخرگی و رفع خستگی عضله ها مؤثر است و درد مفصل ها را بهبود می بخشد. ماساژ بدن سیستم عصبی را تحریک و به هر شکل که انجام شود برای رفع خستگی مؤثر است.

تمدد اعصاب و میزان استرس را کاهش می دهد، استرس که متأسفانه عامل بسیاری از مشکلات سلامتی است. ماساژ بدن می تواند به عنوان پیشگیری مورد استفاده قرار بگیرد. تحریک بعضی نقاط، نیروی حیاتی اندام های درونی را افزایش می دهد و باعث تسکین علائم دردهای متداول می شود.

وقتی بدن در حالت آرام است، ذهن می تواند رفع خستگی کند، وضعیتی که رسیدن به آن از طریق راهی دیگر مشکل است. ماساژ بدن فوراً اثرات قابل مشاهده ای را وقتی که استرس روزانه محو می شود، ایجاد می کند.

قدرت شفابخش ماساژ بدن :

ماساژ بدن یک وضعیت تماس مثبت برای افراد دارای تجربه منفی با افراد منزوی است که از نظر روان شناختی بسیار عمیق و درمان کننده است، یک روش خوب برای ارتباط برقرار کردن با یک فرد دیگر و همچنین ایجاد رابطه های احساسی با یک نوزاد استو ماساژ بدن به عنوان بهترین هدیه برای جلب اعتماد طرف متقابل می تواند کاربرد داشته باشد.

ماساژ بدن به عنوان بهترین نیروبخش جسمی و حسی می تواند عمل کند. در بین دیگر مزایا، شل شدن عضلات سفت می شود که بر روی وضعیت و حالت چهره اثر گذار است.

افزایش گردش خون، رنگ پوست را بهتر می کند و به پوست حیات دوباره می بخشد. آرامش اعصاب و سر حالی درونی از طریق حالت و لبخند معلوم می شود.

نکاتی ضروری است که بهتر است به آن ها توجه کنید:

فقط زمانی که آرام و پر انرژی هستید و سلامتی کامل دارید ماساژ بدن دهید.

به فاکتورها و نکات ضروری که بیان خواهد شد، توجه داشته باشید، در صورت تردید، حتماً با پزشکتان مشورت کنید.

اگر موارد زیر را دارید، ماساژ بدن را انجام ندهید:

عفونت، تب – مشکلات قلبی – ازدیاد فشار قلبی – سرطان بی درمان

ماساژ بدن ندهید روی:

واریس ها- ورمی که هنوز تشخیص داده نشده – مشکلات پوستی – بریدگی ها

توجه ویژه کنید، اگر دارید:

آسم (دارو را در دسترس قرار دهید) – بارداری (فشار باید سبک باشد) و در ۴ ماهه اول از ماساژ بدن شکم اجتناب کنید).

ماساژ بدن را انجام ندهید اگر:

خسته هستید – عفونت دارید – مطمئن از واکنش تان در عمل نیستید.

آناتومی

یک درک ساده از آناتومی به ماساژ بدن معنا می بخشد. مجموعه کارکردهای موجود زنده بستگی به حفظ تعادل درونی، روندی به نام مکانیسم تنظیم، دارد. نمی توان روی یک قسمت از بدن بدون گرفتن بقیه اعضای بدن کار کرد.

استخوان و مفاصل

اسکلت به بدن شکل می دهد. آن را می توان به اسکلت محوری (جمجمه، دنده و ستون فقرات) و اسکلت ضمیمه ای (کمربند کتفی در سطح شانه ها و کمربند لگنی در سطح باسن) تقسیم کرد.

استخوان ها بافت های زنده هستند. قسمت انتهای هر استخوان با یک پ.شش غضروفی پوشیده شده است. حفره مرکزی مغز استخوان تولید کننده سلول است. هر استخوانی از طریق بافت فیبرداری که آن را پوشیده است تغذیه می شود. استخوان ها اندام حیاتی را حمایت می کنند و به عنوان تکیه گاه ماهیچه ها به آن ها اجازه حرکت می دهند.

استخوان های بدن:

بدن ۲۰۶ استخوان بلند، کوتاه، صاف، برجسته یا گرد کوچک (تشکیل شده در یک تاندون) دارد. ستون فقرات به طور مثال از ۳۳ مهره تشکیل شده است: ۷ گردنی – ۱۲ سینه ای – ۵ کمری – ۵ استخوان خارجی – ۴ دنبالچه ای.

مفصل ها:

نقطه تماس بین دو استخوان هستند که به انعطاف آن ها کمک می کنند. تاندون ها و رباط های موجود در کپسول مفصلی (شانه یا لگن) یا مستقیماً متصل به استخوان (زانو یا آرنج) اجاره حرکت می دهند. در حالی که استخوان ها را محکم و ثابت نگه می دارد. غضروف قرار گرفته در بین استخوان ها، به شکل کیسه های مایع به عنوان ابزاری برای جذب شوک در طی حرکات فیزیکی هستند.

ماهیچه ها به بدن شکل می دهند و باعث حرکت می شوند. یک ماهیچه از دسته های فیبری تشکیل شده است که در یک مجرای محفوظ قرار گرفته اند. وقتی که یک ماهیچه در واکنش به یک سیگنال مغز منقبض می شود، فیبرها یکی بر روی دیگری می لغزند و آن ها را کوتاه می کنند. ماهیچه ها به صورت جفتی یا گروهی کار می کنند، نوبت به نوبت رفع خستگی می کنند (شل می شوند) و برای ایجاد حرکت منقبض می شوند، ماهیچه های اسکلت با کنترلی آگاهانه، ماهیچه های ارادی هستند.برعکس ماهیچه های صاف مثل قلب و اندام های مختلف گوارشی، ماهیچه های غیر ارادی هستند.

برای طرز کار صحیح، ماهیچه هانیاز به به مقداری مواد مغذی دارند. خون برای ان ها گلوکز و اکسیژن مهیا می سازد و ضایعات خروجی تلاش ماهیچه ها، به شکل اسید لاکتیک و اوره منتقل می شود. وقتی ماهیچه ها بعد از یک حرکت جسمانی به اندازه کافی رفع خستگی نمی کنند، ضایعات باقی می مانند و گردش خون و جذب مواد مغذی را کندمی کنند. این باعث سفتی و کاهش انرژی عضلانی می شود. در طی زمان، این باعث تغییر بافت های (معمولاً «گره» نامیده می شود) ماهیچه و همزمان سفت و سخت شدن آن ها می شود و در نتیجه آزادی طبیعی حرکت را محودو می کند.

ماساژ بدن و ماهیچه ها:

ماساژ بدن یا تحریک ماهیچه ها به روند طبیعی بدن کمک می کند. فیبرهای عضلانی ضایعاتی همچون اسید لاکتیک ترشح می کنند و به ماهیچه ها اجازه حرکتی آزادانه تر را می دهند.

باید به فواید ماساژ بدن و آرامش ذهنی، قوت ماهیچه ای را نیز اضافه کرد که به یک سطح مطلوب برسد.

عضلات سطحی دقیقا زیر پوست قرار گرفته اند. این عضلات آگاهانه کنترل و شل می شونمد یا برای ایجاد حرکت منقبض می شوند.

 



طراحی سایت حرفه ای و پشتیبانی : آتریسا وب
پشتیبانی مالی و تبلیغاتی توسط مرکز تخصصی تور روسیه و تور هند