خدمات ماساژ در منزل فقط و فقط مخصوص آقایان و شهروندان تهرانی میباشد

ماساژ در منزل

ماساژ تایلندی و تکنیک های فشار در ماساژ


hamidra

تکنیک های ماساژ سر و صورت

با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز مرکز تخصصی ماساژ در منزل . امروز نیز با یکی دیگر از آموزش های ماساژ در خانه با شما هستیم و امیدواریم تا بتوانیم اطلاعات خوبی در زمینه ماساژ در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

یک فشار ضعیف روی سر وارد کنید. ایستاده پشت سر ماساژ گیرنده قرار گیرید. با دست دیگر سرش را نگه دارید و پایه دست دیگر را بر روی پایه کاسه سر قرار دهید. روی عضلات فشار وارد کنید، در حالی که دایره هایی رسم می کنید به آرامی لرزش ایجاد کنید تا بیشتر تحریک شود. سپس رها کنید تا حد ممکن، منطقه موردنظر را ماساژ دهید. بعد با جا به جایی دست ماساژ را تمام کنید.

 

فشار به کمک مفصل های انگشت:

فشار         شدید

تماس           مفصل انگشت

استفاده از مفصل انگشتان یک راه دیگر در تنوع اعمال فشار ماساژتان است. این لمس ها فقط بر روی مناطقی انجام می شود که عضلاتش رو به استهلاک هستند.

تمرین: در حالی که یک دست را بر روی بدن ماساژ گیرنده به عنوان تکیه گاه می گذارید، مشت دست دیگر را روی عضلات بگذارید و فشار دهید. کم کم فشار را افزایش دهید و نقطه تماس فقط مفصل های انگشتان باشد. روی عضلات نقاط مختلف امتحان کنید و در مناطق سفت به شکل دایره وار ماساژ انجام دهید. تغییر فشار تحمل ماساژ گیرنده را به لمس ها بیشتر می کند.

 

فشار روی باسن :

بعد از ماساژ باسن ماساژ گیرنده، مشتتان را روی عضلات بگذارید و کم کم فشار را زیاد کنید. دایره هایی را در آن نقطه با اعمال فشار رسم کنید تا تحریک را تشدید و عضلات را به شل شدن تحریک کنید. روی چند نقطه کار را انجام دهید و اطراف مفصل باسن به آرامی کار کنید. از هر فشار مستقیم بر روی استخوان ها اجتناب کنید.

 

فشار روی کف دست :

در حای که با یک دست، دست ماساژ گیرنده را نگه می دارید با مفصل انگشتان دیگر به آرامی کف دستش را ماساژ دهید، دایره هایی را روی نقاط مختلف برای شل کردن عضلات بکشید. قسمت پایه انگشتان و شست را ماساژ دهید و از ماساژ مفصل هایش اجتناب کنید.این نوع فشار کاملاً آشکار است و باعث شلی عضلات به شکلی مؤثر می شود.

 

فشار روی کف پا در ماساژ تایلندی:

پای ماساژ گیرنده را با یک دست نگه دارید، بعد مفصل هایتان را روی قسمت گوشتی کف پا بگذارید و ماساژ بدهید، هم چنین قسمت پایه انگشتان پا فراموش نشود. دست زیرین در برابر فشار مقاومت می کند. دایره هایی کوچک رسم کنید و در حال بالا رفتن به سمت قسمت بیرونی پا تا پاشنه ماساژ را ادامه دهید. از هر گونه فشار بر روی برجستگگی روی پا اجتناب کنید.

فشار با آرانج

فشار         شدید

تماس           آرنج

استفاده از آرنج تضمینی برای کنترل دقیق ماساژتان است، تا بتوانید فشاری مؤثر روی یک عضله یا نقطه وارد کنید. وقتی که از وزن بدنتان کمک می گیرید، فشار زیادی راد نمی کنید و یا موضع را به خطر نمی اندازید، دست دیگرتان به عنوان تثبیت کننده ماساژ است. با دقت کار کنید و از ماساژ مناطق حساس و استخوان ها اجتناب کنید. تمرین: از متعادل و محکم بودن موقعیت تان مطمئن شوید. آرنج تان را روی قسمتی از بدن قرار دهید. به آرامی روی آن نقطه فشار بیاورید.

اگر ماساژ گیرنده مقاومت می کند، فشار را رها کنید و دوباره شروع کنید. این تکنیک را یک دست و به آرامی انجام دهید تا به بدن فرصت شل شدن بدهید.

 

فشار روی باسن در ماساز تایلندی :

هم سطح باسن ماساژ گیرنده قرار گیرید. پاهایتان کاملاً محکم روی زمین باشند، نقطه موردنظر را پیدا کنید و آرنج تان را روی آن قرار دهید. به آرامی روی آن فشار بیاورید، در حالی که زانوهایتان را برای ثبات تعادل خم می کنید و کمی فشار وارد کنید. حرکت را با دست دیگر تشدید کنید. در حالی که روی آن به آرامی و یک دست فشار وارد می کنید. با همان دقت فشار را رها کنید. فشار روی استخوان کتف:

به حالت ایستاده پشت ماساژ گیرنده قرار گیرید. لبه استخوان کتف یک دستش را در نظر بگیرید. بعد اطرافش را با آرنج تان فشار وارد کنید. حرکت را به کمک انگشت هایتان هدایت کنید تا دقیق باشند. مستقیم بر روی استخوان دنده فشار وارد نکنید. لمس هایتان کوچک و منظم باشد، فشار وارده شده کمی مورب باشد.

 

فشار روی بالای پشت در ماساژتایلندی :

بعد از ماساژ پشت ماساژ گیرنده آرنج تان را بر روی عضلات یک طرف ستون فقرات بگذارید و روی آن به آرامی و ملایمت فشار بیاورید. در هر مرحله فقط یک مرتبه فشار بیاورید و تا پایین قفسه سینه پیش بروید. فشار باید به اندازه کافی ملایم باشد و مثل همیشه از فشار ستون فقرات اجتناب کنید.

 

اره کشی در ماساژ تایلندی:

فشار         شدید

تماس           انگشت ها و شست

اره کشی به ماساژ، عمق و نفوذ می دهد. برای تأثیرگذار بودن باید با دقت انجام دهید و فقط روی مناطق کوچکی که منبع درد هستند به کار ببرید. اره کشی بعد از این که عضلات شل شدند به کار برده می شود.

تمرین: انگشت سبابه و انگشت وسطی یا انگشت شست تان را روی بدن ماساژ گیرنده قرار دهید. روی عضله فشار وارد کنید و در این حالت، یک حرکت اره به سمت جلو و عقب با انگشتان یا شست اجام دهید، سعی کنید فشار را افزایش دهید. انگشتانتان نیابد سر بخورند. طول ماهیچه را اره کشی کنید.

امیدوارم با مطالعه این آموزش ها بتوانید یک ماساژ حرفه ای در منزل را به خانواده یا دوستان خود هدیه دهید و برای حمایت از وب سایت ما این آموزشها را نشر دهید.



طراحی سایت حرفه ای و پشتیبانی : آتریسا وب