خدمات ماساژ در منزل فقط و فقط مخصوص آقایان و شهروندان تهرانی میباشد

ماساژ در منزل

ماساژ و شرایط ماساژور (۵)


hamidra

پوشش و تدارکات:

در حالی که آماده ماساژ می شوید، همه آن چیزهایی را که نیاز داریددر دسترس بگذارید و مطمئن شوید که میز مطابق با قدتان تنظیم شده است. همچنین، شما فقط روی حرکت ماساژ تمرکز کنید.

لباس هایتان باید گشاد و راحت باشند تا مانع حرکتتان نشوند. لباس های قابل شستشویی را انتخاب کنید که لکه های روغن از آن ها پاک شوند.

لباس شخص ماساژ گیرنده بنا به نوع ماساژش که با روغن یا موزون باشد فرق می کند. برای شیاستو یا ماساژ سر، شخص لباس به تن دارد.

لیست تدارکات:

مواد لازم:

  • یک تخت ماساژ یا یک زیرانداز نرم.
  • یک ملحفه برای سطح ماساژ.
  • یک حوله لطیف بزرگ و یکی کوچک برای پوشاندن سینه.
  • روغن ها.
  • تکیه گاه برای سر، زانوها یا قوزک ها.
  • یک لیوان آب (برای هر دو نفر تهیه شود).
  • دستمال کاغذی.
  • موزیک (اختیاری).
  • شمع یا یک بخور اسانس (اختیاری).

فراموش:

  • موهای بلند را پشت ببندید.
  • ناخن هایتان کوتاه باشد.
  • منع مصرف دارو برای شخص ماساژ گیرنده وجود نداشته باشد.
  • مطمئن باشید که اتاق به اندازه کافی گرم است.

به لیست تدارکات دقیت کنید و میز ماساژ را در یک ارتفاع راحت، قبل از ماساژ تنظیم کنید.

 

انواع روغن و طرز تهیه:

برای ماساژ با روغن، باید آن را از قبل آماده کنید. دست هایتان با روغن به راحتی بر روی پوست سر می خورند. روغن های مخصوص ماساژ همگی گیاهی هستند. روغن های فشرده در سرما یا بید به عنوان بهترین روغن ها شناخته شده اند. ماساژ یک موقعیت غذارسانی و آب رسانی به پوست را مهیا می کند. آن ها را در یک جای خنک و تاریک نگهداری کنید. بیشتر روغن ها زمان مصرف ۱ تا ۲ سال دارند. روغن های خارجی به وفور در بازار وجود دارند. اول با آن روغنی که سازگارتر هستید کار را شروع کنید و بعد به تدریج که تجربه تان بیشتر شد، از روغن های دیگر استفاده کنید.

طرز تهیه:

برای آماده کردن یک ترکیب، در یک بطری با یک کاسه، ۱۰ میلی لیتر (۲ قاشق قهوه خوری) از روغن را برای ماساژ بدن یا ۵ میلی لیتر (۱ قاشق قهوه خوری) برای ماساژ صورت بریزید. در زمان ماساژ، دست هایتان را کاملاً به روغن آغشته کنید به جای اینکه مستقیماً روی بدن ماساژ گیرنده بریزید.

برای بدن:

ملایم: روغن بادام شیرین ۷ میلی لیتر، هسته انگور ۳ میلی لیتر.

قوی: روغن بادام شیرین ۶ میلی لیتر، روغن آوگا ۴ میلی لیتر، روغن آفتابگردان ۷ میلی لیتر، روغن ماکدامیا ۳ میلی لیتر.

معمولی: روغن آفتابگردان ۴ میلی لیتر، روغن هسته زردآلو ۲ میلی لیتر، جوجویا ۱ میلی لیتر.

برای صورت:

حساس: روغن آفتابگردان ۴ میلی لیتر، جویا ۱ میلی لیتر.

قوی: روغن آوگا ۴ میلی لیتر، ماکادامیا ۱ میلی لیتر.

معمولی: روغن آفتابگردان ۳ میلی لیتر، روغن سینورودون ۱ میلی لیتر، روغن هسته زردآلو ۲ میلی لیتر.

روغن های مخصوص:

نام کاربرد نوع استفاده
روغن هسته انگور روغن شفاف برای بیشتر پوست ها روغن پایه یا به تنهایی
روغن بادام شیرین روغن برای همه نوع ماساژ روغن پایه یا به تنهایی
روغن نارگیل روغن سنگین، چرب، درکمتر از دمای محیط سفت می شود، مناسب برای پوست های تیره، زمان مصرف طولانی فقط برای ماساژ
روغن آفتابگردان روغن شفاف، مغذی، مناسب برای کودکان و پوست حساس روغن پایه یا به تنهایی
روغن دانه سویا تناوبی با روغن گردو، اما به حساسیت به این روغن توجه داشته باشید. به تنهایی
روغن هسته زردآلو روغن مغذی، مؤثر در آب رسانی به پوست، به ویژه صورت در یک ترکیب
روغن آوکا روغن غنی برای پوست های پیر در یک ترکیب
روغن ماکادامیا روغن مغذی برای پوست های پیر در یک ترکیب
روغن سینورودون روغن با بوی شرید، مناسب برای پین و پروک و جای زخم، مدت مصرف کوتاه در یک ترکیب، با صرفه جویی
روغن جوجویا موم گیاهی ابریشمی، مناسب برای پوست های حساس، به ویژه پوست صورت، در کم تر از دمای محیط سفت می شود. در یک ترکیب

 

وضعیت ماساژ دهنده:

وضعیت ماساژور در ماساژ خیلی مهم است، به ویژه وقتی که آن را به طور مرتب انجام بدهد. اول از همه، تمرکزش بر روی حرکات مهم است. به خاطر داشته باشید که گفتیم ماساژ باید برای هر دو نفر مفید باشد. کنترل وزن و اطمینان از اینکه حرکات فقط از شانه سرچشمه نمی گیرند، قابل اهمیت است. در این سایت به سه وضعیت اصلی اشاره می کنیم:

کاربر روی میز:

پاهایتان را از عرض شانه بازتر کنید، هم در یک راستا، هم یکی جلوی دیگری، تا حد ممکن ، ستون فقراتتان را صاف نگه دارید. به آرامی زانوهایتان را خم کنید تا اینکه از باسن سرچشمه بگیرید. وقتی به جلو خم می شوید، مجموع بدنتان باید جا به جه شود بدون اینکه به گردنتان فشاری تحمیل شود. در حال انجام یک فشار، وزنتان را به دست ها انتقال دهید و شانه هایتان را شل کنید.

کاربر روی زمین:

باید زانوها، قوزن کها و باسن متعادل باشند، از یک زیرانداز استفاده کنید. ستون فقرات باید صاف باشد. برای انجام یک فشار به جلو خم می شوید تا وزناتن از باسن، ستون فقرات و شانه ها به دست ها برسد.بقیه را شل کنید. قسمت ماساژ را بدون هیچ نیروی اضافی با یک دست ماساژ دهید.

کاربر روی صندلی:

در پشت ماساژ گیرنده قرار گیرید، پاها را به اندازه عرض شانه بازکنید. حرکتتان باید از سمت شان ها به بازوها و دست هایتان منتقل بشود. شانه هایتان را خم کنید و روی ماساژ گیرنده تکیه ندهید. برای انجام ماساژ، یک پا را به عقب ببرید، به جلو خم شوید (قسمت بالا تنه) و از وزنتان استفاده کنید.

برای دریافت وقت و سفارش خدمات ماساژ در منزل با شماره تلفن های مندرج در وب سایت رسمی تهران ماساژ تماس حاصل فرمایید و همچنین میتوانید از مشاوره های رایگان ماساژور های متخصص این مجموعه استفاده نمایید .



طراحی سایت حرفه ای و پشتیبانی : آتریسا وب
پشتیبانی مالی و تبلیغاتی توسط مرکز تخصصی تور روسیه و تور هند